www.forum.wopr.net.pl Strona Główna www.forum.wopr.net.pl
Największe w Polsce forum ratowników WOPR i nie tylko

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: DeVu
Pią Maj 25, 2012 9:35 am
PYTANAK DO TESTU NA MŁ. RATOWNIKA
Autor Wiadomość
leju 
Forumowicz WOPR
WKS



Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 25
Skąd: wrocek
  Wysłany: Pią Maj 26, 2006 5:20 pm   PYTANAK DO TESTU NA MŁ. RATOWNIKA

powiedzcie mi doswiadczeni ratownicy co trzeba wiedziec ogolnie na tym tescie (na mł.)

bo mam zapisane 42str. w zeszycie i czy mam sie wszystkiego uczyc paranoja POMOOZCIE

plz plz plz
_________________
mł. Ratownik
 
 
     
Ishtar 
Dyżur na www.forum.wopr.net.pl



Dołączyła: 17 Kwi 2005
Posty: 209
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Maj 26, 2006 5:40 pm   

Widze, ze jestes z Wrocławia. U kogo robisz kurs? Moze bede mogła Ci co nieco powiedzieć na temat testu z teorii. Poczytaj całe notatki, bo i tak Ci to nie zaszkodzi, zwróć większa uwage na zagadnienia przydatne w praktyce np. zasady wywieszania czerwonej flagi (proste, ale czasem wypada z głowy jedna czy dwie zasady), budowa kąpieliska. Nie są to jakieś bardzo skomplikowane rzeczy, wiec chyba łatwo wchodza do głowy. Obryj się z całej pierwszej pomocy :)
 
 
     
Kojak
Forumowicz WOPR


Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 38
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Maj 26, 2006 9:04 pm   

udzielanie pierwszej pomocy przede wszystkim u mnie bylo
 
     
leju 
Forumowicz WOPR
WKS



Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 25
Skąd: wrocek
Wysłany: Sro Maj 31, 2006 12:54 pm   

Ishtar, wiesz moze kto to janusz korczak?? bo u niego robie kurs
_________________
mł. Ratownik
 
 
     
Ishtar 
Dyżur na www.forum.wopr.net.pl



Dołączyła: 17 Kwi 2005
Posty: 209
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Maj 31, 2006 12:56 pm   

leju napisał/a:
Ishtar, wiesz moze kto to janusz korczak??


Niestety, tego instruktora nie znam
 
 
     
leju 
Forumowicz WOPR
WKS



Wiek: 28
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 25
Skąd: wrocek
Wysłany: Czw Cze 01, 2006 9:48 am   

a cos wiecej mozesz mi powiedziec na temat kursu nawet praktycznego czego moge sie spodzieac

ZDAŁEM DZIĘKI!!
_________________
mł. Ratownik
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime



-> www.ratownicy.wopr.net.pl<-


Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13