www.forum.wopr.net.pl Strona Główna www.forum.wopr.net.pl
Największe w Polsce forum ratowników WOPR i nie tylko

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
SPOTKANIA NA CZACIE RATOWNIKÓW
Autor Wiadomość
Timon 
Dyżur na www.forum.wopr.net.pl
Ratownik


Wiek: 30
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 225
Skąd: Świętokrzyskie
  Wysłany: Sro Lis 02, 2005 2:45 pm   SPOTKANIA NA CZACIE RATOWNIKÓW

Pomyślałem że można by ustalić jakieś godziny spotkań ratowników-internautów na czacie tego forum, bo kiedy wejde to nikogo nie ma.
 
 
 
pioro6 
Starszy Forumowicz WOPR
RW



Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 333
Skąd: Pomorskie
Wysłany: Sro Lis 02, 2005 3:32 pm   

Myślę że ma to sens, należałoby wyznaczyć np. 1 dzień w tygodniu lub mięsiącu, ale i tak czy ten pomysł się sprawdzi zależy od nas wszystkich.
 
 
 
tysiak 
Forumowicz WOPR
Ratownik WOPR


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Wrz 2005
Posty: 28
Skąd: Łdz.
Wysłany: Sro Lis 02, 2005 8:44 pm   

Pomysł dobry, ale czy realny? Czy wszystkim (no może nie wszystkim, ale większości) będzie pasował akurat ten sam dzień i ta sama godzinka? Ale zawsze można spróbować. Jak sie nie zrobi próby to nie będzie wiadomo co z tego wyjdzie. :wink:
 
 
 
kovalsz 
Stały bywalec
NaRS Pool Lifeguard



Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 883
Skąd: Bognor Regis - UK
Wysłany: Czw Lis 03, 2005 2:10 am   jestem za!!

proponuje jakas godzine wieczorowa i z duzym wyprzedzeniem:)
 
 
 
Timon 
Dyżur na www.forum.wopr.net.pl
Ratownik


Wiek: 30
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 225
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: Pią Lis 04, 2005 5:30 pm   

Nikt nic nie proponuje więc może ja wyjde z inicjatywą. Może w niedziele o godzinie 20 ? Tylko trzeba by to napisać np na stronie głównej forum
_________________
2005-Młodszy Ratownik WOPR
2006-Sternik Motorowodny
2008-Ratownik WOPR
2008-KPP
2009-Ratownik Śródlądowy, Pływalni, Morski
2010-Ratownik Medyczny

''zmieniamy horyzont, w natchnieniu, w zachwycie, bo jedno, bo jedno jest życie.''
 
 
 
pioro6 
Starszy Forumowicz WOPR
RW



Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 333
Skąd: Pomorskie
  Wysłany: Pią Lis 04, 2005 8:55 pm   

Kovalsz napisał "z dużym wyprzedzeniem", a 3 dni to nie wydaje mi się dużo. Wydaje mi się że niedziela 13 Listopoda lub 20 byłaby odpowiedniejsza ( tak aby więcej osób miało szanse się dowiedzieć :) ), godzina wydaje mi się odpowiednia, a pomysł z umieszczeniem na głownej stronie jest napewno dobry. Może Admin niech zadecyduje ostatecznie o kiedy to spotkanie miałoby się odbyć ??

Pozdrawiam !!!
 
 
 
kovalsz 
Stały bywalec
NaRS Pool Lifeguard



Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 883
Skąd: Bognor Regis - UK
Wysłany: Sob Lis 05, 2005 12:09 am   3 dni to raczej malo

jesli ma byc niedziela to bede wdzieczny jesli to bedzie 27...niestety tylko ta niedziele mam wolna...a przynajmniej narazie. niech admin zdecyduje bo i tak wszystkim nie dopasujemy.
 
 
 
nemzi 
Site Admin


Dołączył: 26 Lut 2004
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 05, 2005 11:28 am   

Mhm... Pomysł jest dobry, zastanawiam sie tylko nad godziną. Osobiście o 20 zwykle nie mam jeszcze czasu - proponuje godzine 22, a dla założenia cykliczności - ostatnią niedziele każdego miesiąca. W ten sposób termin wypadałby na 27 w tym miesiącu, wiec pozostanie trochę czasu i więcej z nas bedzie miało szanse poznać datę. Piszcie co myślicie, a jak dojdziemy do dogodnego terminu, pójdzie informacja na stronę główną.
 
 
 
Timon 
Dyżur na www.forum.wopr.net.pl
Ratownik


Wiek: 30
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 225
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: Sob Lis 05, 2005 12:26 pm   

Jestem za
_________________
2005-Młodszy Ratownik WOPR
2006-Sternik Motorowodny
2008-Ratownik WOPR
2008-KPP
2009-Ratownik Śródlądowy, Pływalni, Morski
2010-Ratownik Medyczny

''zmieniamy horyzont, w natchnieniu, w zachwycie, bo jedno, bo jedno jest życie.''
 
 
 
pioro6 
Starszy Forumowicz WOPR
RW



Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 333
Skąd: Pomorskie
Wysłany: Sob Lis 05, 2005 4:12 pm   Jak najbardziej

Myśle, że to dobry pomysł :)

Pozdrawiam !!!
 
 
 
kovalsz 
Stały bywalec
NaRS Pool Lifeguard



Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 883
Skąd: Bognor Regis - UK
Wysłany: Sob Lis 05, 2005 10:59 pm   :)

macie moje blogoslawienstwo:P ja o 22:40 najpozniej jestem w domku wiec nawet po pracy bym zdazyl:)
kolejny plus dla admina:)
 
 
 
tysiak 
Forumowicz WOPR
Ratownik WOPR


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Wrz 2005
Posty: 28
Skąd: Łdz.
Wysłany: Pon Lis 07, 2005 6:17 pm   

Sasasasa postaram sie być 27 o 22 ale nie obiecuję. :D
 
 
 
kovalsz 
Stały bywalec
NaRS Pool Lifeguard



Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 883
Skąd: Bognor Regis - UK
Wysłany: Pon Lis 07, 2005 8:45 pm   mam pomysla:)

a moze nasz szanowny admin zaproszenia powysyla...ale takie z jajem jak za starych dobrych czasow...
"Towarzyszu xxx bylibysmy niezmiernie szczesliwi, gdyby Towarzysz raczyl nas zaszczycic swoja osobom w dniu 27.11.2005r na comiesiecznym walnym zgromadzeniu na czacie naszego klubu forumowiczow.wopr.pl"
chodzi mi o to ze takie zaproszenie zobowiazuje:)
 
 
 
wywyjec 
Starszy Forumowicz WOPR
RW :P


Dołączyła: 04 Kwi 2004
Posty: 348
Skąd: B-stok
Wysłany: Pon Lis 07, 2005 9:15 pm   

Hej!!

Postaram sie byc, ale nic nie obiecuje, poniewaz akurat 27 zdecydowalam sie troche odchamic i zamierzam wybrac sie do teatru czy czegos w tym stylu i nie wiem o ktorej ta impreza sie skonczy (tzn. nie wiem czy jak wroce do domu nie zastane juz pustego czatu)

:oops:
_________________
>> Rzuć mnie wilkom na pozarcie, a wrócę dowodząc watahą... <<
 
 
wiolaha 
Doświadczony Forumowicz WOPR
Ratownik WOPR


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Lip 2005
Posty: 67
Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Lis 07, 2005 9:54 pm   

Bardzo dobry pomysl postaram si ebyc :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



-> www.ratownicy.wopr.net.pl<-


Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14