www.forum.wopr.net.pl Strona G³ówna www.forum.wopr.net.pl
Największe w Polsce forum ratowników WOPR i nie tylko

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Stanowisko ratownicze
Autor Wiadomo¶æ
AndrzejW 
Czasem zaglÄ…da


Do³±czy³: 29 Lut 2016
Posty: 1
Wys³any: Czw Mar 03, 2016 4:11 pm   Stanowisko ratownicze

Jestem prawie całkowitym laikiem, ale odpowiadam za obiekt w skład którego wchodzi także basen.

Basen ma 25m10cm czyli musi być dwóch ratowników,
wokół basenu jest "plaża" o szerokości ok 1,5 m

CZY MUSZĘ WYZNACZAĆ JAKIEŚ SPECJALNE "STANOWISKO RATOWNICZE"?
czy może wystarczy, że wpiszę, że stanowiskiem ratowniczym jest plaża wokół basenu?


Będę wdzięczny za rady i podpowiedzi.
ANdrzej
 
     
stary ratownik 
Starszy Forumowicz WOPR


Pomóg³: 4 razy
Do³±czy³: 10 Lut 2013
Posty: 362
Sk±d: Kalisz
Wys³any: Czw Mar 03, 2016 5:59 pm   

Zadzwoń pod nr 781717171 - dodzwonisz się do autora publikacji pt. Pojęcia bez formalnych definicji, powszechnie stosowane w ratownictwie wodnym. W tym materiale jest dokładne określenie, czym jest stanowisko ratownicze. W żadnej innej pozycji literatury nie ma definicji, czym to stanowisko jest lub czym być powinno, lub co uznaje się za stanowisko ratownicze. Przepisy też tego nie regulują.
_________________
wszyscy chcemy dobrze, nie skaczmy więc sobie do gardeł, a skoncentrujmy na misji ratowania życia
 
     
PB 
Stały bywalec
PB


Pomóg³: 5 razy
Wiek: 59
Do³±czy³: 19 Mar 2010
Posty: 1018
Sk±d: StoÅ‚eczne WOPR
Wys³any: Nie Mar 06, 2016 5:55 pm   

stary ratownik napisa³/a:
W tym materiale jest dokładne określenie, czym jest stanowisko ratownicze.