www.forum.wopr.net.pl Strona Gwna www.forum.wopr.net.pl
Największe w Polsce forum ratowników WOPR i nie tylko

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Pytanie do Starszych Kolegów
Autor Wiadomo
pietia224
Wypowie się, choć w ostateczności


Doczy: 07 Lut 2011
Posty: 6
Skd: Ropczyce/Kraków
Wysany: Pon Lut 07, 2011 7:39 pm   Pytanie do Starszych Kolegów

Witajcie Panowie/Panie mam oto takie pytanie. Ukończyłem kurs Młodszego Ratownika w 2009 roku jak to mówią jestem Młodszym Ratownikiem na starych zasadach. Jakie mam szansę na znalezienie pracy nad morzem, chce powiedzieć że jestem totalnym laikiem nie pracowałem jeszcze nad morzem i chciałbym tego spróbować bo jest to moim marzeniem.Czy będę musiał przepracować jakieś tygodnie społecznie w sensie przeszkolenie czy coś w tym stylu??

Dziękuję z góry za pomoc.
 
     
ratovvnick 
Doświadczony Forumowicz WOPR
;)


Doczy: 03 Lut 2011
Posty: 58
Skd: Gdynia
Wysany: Pon Lut 07, 2011 7:57 pm   

Jesli ukonczyles kurs w 2009 r, to powinienes byc m.ratownikiem na nowych zasadach. W tym stopniu mozesz obecnie odbywac tylko staz jako asystent. Dopiero wyzszy stopien ratownika WOPR upowazania do pracy zarobkowej.
Tak z praktyki, raczej przyjmuje sie do pracy te osoby ktore maja juz jakies godziny spoleczne, a najchetniej te ktore odrabialy godziny u nas i wykazaly sie czyms;)
_________________
Stażysta BL
Operator BL stopien 1 i 2
Operator Bl stopien 3-w planach
 
     
pietia224
Wypowie się, choć w ostateczności


Doczy: 07 Lut 2011
Posty: 6
Skd: Ropczyce/Kraków
Wysany: Pon Lut 07, 2011 8:01 pm   

Czyli mam rozumieć że MR na nowych zasadach, nie może podjąć pracy zarobkowej nad morzem ??
 
     
Query 
Młodszy Forumowicz


Doczy: 18 Kwi 2009
Posty: 21
Skd: Łódzkie
Wysany: Pon Lut 07, 2011 9:51 pm   

Jeśli ukończyłeś w 2009r. to jesteś młodszym na starych zasadach.