www.forum.wopr.net.pl Strona G³ówna www.forum.wopr.net.pl
Największe w Polsce forum ratowników WOPR i nie tylko

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Praca nad morzem
Autor Wiadomo¶æ
lecol
Wypowie się, choć w ostateczności


Do³±czy³: 20 Mar 2009
Posty: 9
Sk±d: Wlkp.
Wys³any: Pon Mar 23, 2009 10:44 pm   Praca nad morzem

Jestem MR i mam 16 lat, nie mam żadnego doświadczenia (swoją drogą ładna reklama:)). Czy w takim przypadku mam szansę dostać pracę nad morzem? Jeśli tak, to gdzie byście proponowali?
Pzdr.
 
     
Laska 
Forumowicz WOPR



Do³±czy³: 11 Mar 2009
Posty: 28
Sk±d: Lublin
Wys³any: Wto Mar 24, 2009 1:17 am   

Masz szansę dostać się nad morze jesli masz odpracowany staz 100h :)

Swoja droga polecam Rewal na poczatek. Duzo sie nauczysz, aczkolwiek ciezka praca Cie nie ominie....no ale to normalne, w koncu to morze ;)

pozdr.
 
     
lecol
Wypowie się, choć w ostateczności


Do³±czy³: 20 Mar 2009
Posty: 9
Sk±d: Wlkp.
Wys³any: Wto Mar 24, 2009 7:13 pm   

Dzięki. Ktoś jeszcze by jakąś miejscowość polecił/odradził?
 
     
michal88 
BAD - Bardzo Aktywny Działacz


Do³±czy³: 17 Maj 2005
Posty: 194
Sk±d: owni
Wys³any: Sro Mar 25, 2009 5:33 pm   

Co do pracy i nauki to kazda miejscowosc w sumie jest dobra.

Odradzam Pobierowo, bo szef plazy mało umie, a ratownicy tam podchodzą zbyd olewczo do pracy.

Rewal, z tego co wiem jest ok, ale ostatnio kumpel mówił mi ze atmosfera jest lipna.

Niechorze to sobie poczyatj w temacie niechorze.

Wibor - bede tam jechał 3 raz i gorąco polecam. Mozna się naprawde wiele nauczyc o ratownictwie i spędzic miło czas w dobrej ekipie.
 
     
wopr rewal 
Stały bywalec



Pomóg³: 1 raz
Do³±czy³: 20 Lut 2006
Posty: 535
Sk±d: Sosnowiec
Wys³any: Czw Mar 26, 2009 4:54 pm